Oldal kiválasztása
E-BEJELENTŐ SZOLGÁLTATÁS

E-BEJELENTŐ SZOLGÁLTATÁS

Elindult az e-bejelentő szolgáltatás, mellyel a közműátírás és megváltozott adatok bejelentése néhány kattintással, egyetlen online felületen is elintézhető az e-bejelento.gov.hu oldalon, vagy személyesen az ország bármelyik kormányablakában. Nem szükséges tehát...

Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás egyszeregy

Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás egyszeregy

A gépjárműhasználók körében nem ismeretlen fogalom a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás, vagy röviden kgfb, de a jogi kacifántos szövegekben még így is sokszor el lehet veszni. Ennek segítésére jelen írásunkban az alapvető szabályokról kívánunk egy rövid...

Jótállás, szavatosság

Jótállás, szavatosság

Az elmúlt időszakban több alkalommal is változtak a hibás teljesítéssel összefüggő szabályok, legyen szó akár a határidőkről, a különböző jogok érvényesíthetőségéről, vagy az értékhatárokról. Szeretnénk egy kis segítséget nyújtani a különböző időszakban vásárolt...

Fogyasztóvédelmi iskolai pályázatok szakmai háttéranyag

Fogyasztóvédelmi iskolai pályázatok szakmai háttéranyag

Ahogy már korábban felhívtuk a figyelmet, ismét lesznek fogyasztóvédelmi iskolai pályázataink, melyek felhívása itt a honlapon is elérhető. A felkészülés megkönnyítése érdekében elkészítettük a szakmai háttéranyagot. Jó munkát kívánunk hozzá! Fogyasztóvédelmi...

Javító-karbantartó szolgáltatások

Javító-karbantartó szolgáltatások

Megjelent a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége kiadásában a Tudatos Fogyasztóvédelem című ingyenes fogyasztóvédelmi újság, mely online változata a www.feosz.hu oldalon is elérhető. Az újság az Innovációs és Technológiai Minisztérium támogatásával jött...

Mikor jó a maszk?

Mikor jó a maszk?

 A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége Dr. Geri István textilvegyész szakértő vezetésével értékelte tudományos mérésekre, publikációkra támaszkodva a jelenlegi járvány miatt használatban lévő maszkokat. A SARS-CoV-2 vírus megjelentését követően, a...

Elindult a karácsonyi vásárlás

Elindult a karácsonyi vásárlás

Egyre többen választják a vásárlás nem hagyományos formáit a karácsonyi készülődés során is. Fontolják meg azonban az olyan webáruházból való megrendelést a fogyasztók, ahol a beazonosíthatóság (székhely, e-mailcím vagy telefonszám, cégnév, ügyfélszolgálat...

Kettős minőség – Felhívás a multik felé!

Kettős minőség – Felhívás a multik felé!

Kérjük a multicégeket, hogy már most a karácsonyi vásárlások előtt az eladó termékeknél is figyeljenek a magyar fogyasztók érdekeire is, és ne diszkrimináljanak abból a szempontból, hogy a magyar fogyasztók mások, mint egy másik tagállam fogyasztói. Ugyanazt nyújtsák...

Utazási panaszok, tapasztalatok, jó tanácsok

Utazási panaszok, tapasztalatok, jó tanácsok

Nem elég egyszer leírni, el kell mondani sokszor: a legfontosabb minden fogyasztót érintő szolgáltatás megrendelésénél is a tájékoztatás, a tájékozódás, a tudatos fogyasztói gondolkodás és gondoskodás, és a megfelelő szolgáltató kiválasztása.  Ez így van az...