Oldal kiválasztása

Fogyasztóvédelmi panasza van? Segítünk

2024. 11. 11. | Hasznos linkek, Hírek

A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége rendkívül fontosnak tartja a fogyasztók tájékoztatását, ezért létfontosságú a fogyasztók bizalmának megteremtése mellett az elérhető és hatékony fogyasztóvédelem biztosítása.

Ennek megfelelően a Nemzetgazdasági Minisztérium támogatásával folytatni tudjuk a telefonos és elektronikus ügyfélszolgálati tevékenységünket. Továbbra is biztosítjuk a 06-80-630-183-as ingyenes telefonszámot, amelyet a fogyasztók kérdésük vagy panaszuk esetén a az alábbi időpontokban érhetnek el: Hétfő: 10-16, Kedd: 10-16, Szerda: 8-16, Csütörtök: 10-16, Péntek: 10-16, Szombat: 8-12

Ezenkívül továbbra is működtetjük az alternativsegítseg@gmail.com e-mailcímet, ahol a fogyasztók bármikor tájékoztatást kérhetnek, kérdéseikre pedig válaszolunk.

Honlapunkon, a www.feosz.hu weboldalon, a hírek rovatban adunk folyamatos tájékoztatást a fogyasztókat leginkább érdeklő témákban, hívjuk fel a figyelmüket az őket érintő jogszabályok változására, valamint megtalálhatók a békéltető testületek és a fogyasztóvédelmi hatóságok elérhetőségei is.

0 hozzászólás