Oldal kiválasztása

Közös európai fellépés eredményeként változtat zöld marketing üzenetein a Coca-Cola

A Svéd Fogyasztóvédelmi Hatóság és a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közös vezetésével lépett fel a The Coca-Cola Company (Coca-Cola) nem egyértelmű címkéivel szemben az európai fogyasztóvédelmi hatóságokat tömörítő Fogyasztóvédelmi Együttműködési Hálózat (CPC). A globális üdítőitalgyártó cég vállalta, hogy a jövőben átlátható és pontosabban megfogalmazott üzeneteket alkalmaz termékeinek címkéin és ehhez igazítja kereskedelmi kommunikációját is. Az érintett zöld kommunikáció tárgyában...

bővebben
Töretlen a podcastek térhódítása

Töretlen a podcastek térhódítása

Három év alatt megháromszorozódott hazánkban a rendszeres podcasthallgatók száma, valamilyen gyakorisággal pedig már a lakosság kétharmada követ ilyen műsorokat – állapította meg egy, a magyarok...

bővebben
Fenntarthatósági témahét

Fenntarthatósági témahét

A jubileumi 10. Fenntarthatósági Témahét 2025. április 7-11. között kerül megrendezésre. A 2025-ös Fenntarthatósági témahét kiemelt (talaj és biodiverzitás, zöld energiaforrások, mesterséges...

bővebben