English Magyar WAI

Sajtóközlemények

Garantálja jogszabály a munkabér készpénzben történő megfizetését a fogyasztó választása alapján! – Szükség van az illetékek, adók áthárításának egyértelműbb jogi tilalmára! (2013.09.29.)

 

Ingyenes segítség a Best Reisen csődje miatt pórul járt utasoknak (2013.08.17.)

Hatékonyabb fogyasztóvédelem – szigorodó uniós előírások a békéltető testületekre és a kereskedőkre vonatkozóan (2013.07.08.)

Füstbe ment nyári utazás, elérhetetlen szolgáltatások – a kuponos vásárlások buktatói (2013.05.13).

Első fokon pernyertes a FEOSZ - Tisztességtelenül járt el a fogyasztókkal szemben a Magyar Telekom Nyrt. (2013.04.22.)

Módosulnak a földgáz- és villamos energia szolgáltatásokra vonatkozó rendelkezések – nyertesei a fogyasztók (2013.03.20.)

Sajtómeghívó – A Szövetség kezdeményezései a Fogyasztók Világnapja alkalmából (2013. március 6.)

Megváltozik a díjfizetés és elszámolás rendje a Főtáv Zrt-nél (2013.03.05.)

Tudatos fogyasztásra is „nevel” az új közüzemi számla – jobb tájékoztatás a fogyasztók részére (2013.02.14.)

Erősebb védelem az előfizetőknek - törvényben tiltanák a hírközlési szolgáltatót terhelő adók egyoldalú áthárítását (2012.10.05.) 

Jobb védelem a fogyasztóknak!  - Akár három év szabadságvesztés is lehet a termékbemutatón fogyasztót megtévesztő személy „jutalma” (2012. 07.23.)

Nem repül, nem fizet - így verheti át utasait a fapados légitársaság (2012.06.25.)

„Sárga csekk” ügy – törvényben tiltanák a csekkes befizetés megsarcolását (2012.04.24.)

Hatékonyabb védelem, jobb szabályozás – napirenden a fogyasztóvédelmi törvény módosításáról szóló javaslat (2012. 04. 16.)

Fogyasztóellenes, felháborító szolgáltatói követelés – Fizess, hogy fizethess! (2012.03.14.)

Sajtómeghívó (2012.03.10.)

Országos felmérés a Fogyasztók Világnapja alkalmából – Ön váltott már valaha bankot?(2012.03.09.)

Sosem késő – védjük a fagytól vízóráinkat! (2012.02.10.) 

Újabb trükkök a vásárlók megkárosítására! (2012.01.23.)

Bejelentés a tisztességtelen vállalkozás ellen - a Telenor megtéveszti a fogyasztókat (2012.01.13.)

Tisztességtelenül jár el a Telenor, közvetetten el is ismeri (2012.01.17.)

Legyünk körültekintőek, ha áruhitelt veszünk fel az Ünnepek miatt! (2011.12.19.)

Szigorúbb szabályozás szükséges az ügyfélszolgálatok működésére vonatkozóan! ( 2011.11.22.)

Sajtómeghívó ( 2011.10.26.)

Átvert gyermekek, kiszolgáltatott és becsapott fiatalok – fogyasztóvédelem és a diákok, az új köznevelési törvény koncepciója (2011.10.25.)

Új fogyasztói irányelv (2011. 10.11)

Autósok figyelem, legyünk körültekintőek budapesti parkolás során! (2011. 09. 22.)

Jelentős változások áram- és gázszámláinkon – mire figyeljenek a fogyasztók? (2011.09.13.)

Hatékonyabb védelem a fogyasztóknak – szeptember 1-től új szabályozás a time-share szerződéseknél (2011.08.29.)

Kiszolgáltatott fogyasztók: Szükség van a magáncsőd intézményére (2011.08.08.)

Fogyasztóvédelmi siker – Ingatlanbazár, ingatlandepo: a behajtó cég felmondta a szerződést (2011. 08.03.)

Tőrbe csalt ügyfelek, horribilis kötbér avagy hány bőrt akarnak még a fogyasztókról lehúzni? (2011.07.29.)

Villám sújtotta, leégett épületek, kidőlt fák – a fogyasztók teendői viharkár esetén (2011.07.21.)

Drága bosszúságok „korkedvezménnyel” avagy a termékbemutatók kálváriája (2011.07.07.)

Országos konferencia Magyarország Fogyasztóvédelmi Politikájáról – alapvető szemléletváltás szükséges (2011.06.16.)

 

Jobb félni, mint megijedni - a közösségi portálok rejtett veszélyei (2011.04.18.)

A Hamisítás Elleni Nemzeti Testület: tag lett a FEOSZ, vezetőségi tag a FEOSZ ügyvezető elnöke (2011. március 24.) 

Alkotmányos védelem a fogyasztóknak is – közzétették az új alkotmánytervezetet (2011.03.10.)

Jót és olcsón, de biztonságosan – az ingatlanvásárlások buktatói (2011.03.02)

SzerenCSEKK – megfelelően kell tájékoztatni a fogyasztókat! (2011.02.11.)

Megkezdődött a bankadó áthárítása a fogyasztókra – rosszabbodó lakossági feltételek (2011. 02. 08.)

A fogyasztók fele feladja és nem él jogaival – alternatív vitarendezési lehetőségek (2011. 01. 29.)

Online pénzügyi tanácsadást végez a FEOSZ (2011. 01. 26.)

Hiába a szigorú szabályozás, még mindig találkozhatunk veszélyes játékokkal (2011. 01. 24.)

Több százezres átverések – pénz nincs, az anyagi csőd garantált (2011. 01. 19.)

Szoros együttműködés a fogyasztók érdekében a reklámok terén (2011.01.19.)

Karácsonyi ajándék hitelből – ne érjen senkit kellemetlen meglepetés az ünnepek után (2010. 12. 06.)

Óvodai visszásságok – erősebb védelmet biztosítanak a gyerekeknek és a szülőknek (2010.11.29.)

SzerenCSEKK – a Magyar Posta megtéveszti a fogyasztókat  (2010.11.28.)

Becsapott fogyasztók – a FEOSZ bejelentéssel élt a Gazdasági Versenyhivatalnál az ingatlanbazar.com ellen (2010.11.24.)

Széles körű társadalmi egyeztetés, új jogalkotási törvény - erősödik a fogyasztóvédelem (2010.11.23.)

Sajtómeghívó (2010.11.17.)

Digitális Magyarország Program – bővülnek a fogyasztók infokommunikációs lehetőségei (2010.11.16.)

A biztosítóváltás nehézségei – nem mindegy, hogyan váltanak a gépkocsi tulajdonosok (2010.11.10.)

Még mindig pénz nélkül a nyári fesztivál károsultjai – per a tisztességtelen jegyértékesítő ellen(2010.11.03.)

Eltűnik a függetlenség, a fogyasztók védelme, az uniós alapelvek a pénzügyi jogviták alternatív vitarendezéséből -BOTRÁNYOS TÖRVÉNYJAVASLAT A PARLAMENT ELŐTT (2010.11.02.)

Fontos fogyasztóvédelmi lépés – tiltott banki egyoldalú szerződésmódosítás  (2010.10.27.)

 

Átfogó reformok az egészségügy rendszerében – csökken a fogyasztók kiszolgáltatottsága (2010.10.26.)

Óvodai kiszolgáltatottság – kihasznált szülők, drága és nem megfelelő szolgáltatások, egyoldalú szerződések (2010.10.18.)

Iszapkár – nem bújhatnak ki a biztosítók a felelősség alól! (2010.10.06.)

Adó-és vámtartozás, bírósági végrehajtás, visszatekert kilométerórák – hogyan ne vegyünk használt autót? (2010.09.23.)

Vakvágányon a PSZÁF vezetése a fogyasztóvédelem egyes reformjait illetően (2010.09.10.)

Több ezer károsult az elmaradt fesztivál miatt – cserbenhagyott, dühös fogyasztók (2010.09.09.)

Nincs segítség, ha egy vállalkozás megszűnik! (2010. 08 10.)

Tudatos fiatal fogyasztók – fogyasztói tanácsadás immár a diákoknak is (2010.07.28.)

Meghívó sajtótájékoztatóra ( 2010.07.19.)

Fogyasztóközpontú hatóságot, hatékonyabb NFH-t! (2010.07.15.)

 

Közös FEOSZ-MUISZ cél: elégedett fogyasztók, fogyasztóbarát utazási vállalkozások (2010.07.13.)

Járattörlés, késés , kártalanítás: fontos garanciák a hajóval utazók részére is (2010.07.12.)