English Magyar WAI

Hírek

Tizennégy napon belül visszaküldené a hibás terméket? Nem mindegy, mit ír a webáruháznak!

2018-04-19 17:41:08

A fogyasztó interneten rendelt meg egy laptopot 140.000 Ft-ért, de miután bekapcsolta, látta, hogy az rosszul jeleníti meg a karaktereket és a színeket. Visszaküldte ezért azt a rákövetkező héten és levelében mindössze annyit írt, hogy a termék hibás. Később szembesült csak azzal, hogy hiába a pénzt szerette volna visszakapni, a webáruház csupán javítani vagy cserélni volt hajlandó a terméket.

Vita a webáruházzal? Segít az online vitarendezés!

2018-04-19 17:37:19

A fogyasztó elektronikus szabadidős sporteszközt (Hoverboardot) vásárolt az internetről több mint hetvenezer forintért. Ahogy azonban pár napon belül használni kezdte, rájött, hogy az egyáltalán nem strapabíró és már az első használat után kopni kezdett a termékről a festék. Visszaküldte azt, de épp a festékkopásra hivatkozott a webáruház, hogy nem használta a terméket rendeltetésszerűen. Végül az ügyben az online vitarendezés segítségével visszautalták a kifizetett összeget.

Biztonságos vásárlás webáruházból? Ezekre figyeljenek a fogyasztók!

2018-04-13 12:08:23

Kényelmesebb, gyorsabb, könnyebb összehasonlítani az árakat – az internetes vásárlásnak kétségkívül számos előnye van a bolti vásárláshoz képest. Azonban ne feledjék a fogyasztók, hogy az internet piacterén számukra ismeretlen, vadidegen embernek teljesítenek fizetéseket. Ezért szerződéskötés előtt gondosan válasszák meg a kereskedő személyét!